Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2020 22:21 - Бос по асфалта
Автор: kabulivarna5 Категория: История   
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 БОС ПО АСФАЛТА
---
Оценка за моралните ни ценности се дават от социолозите, играещи приближени на Бог.
---
Буржоазията беше пратена в Ада, за да излязат от там болшевиките, бъдещите комунисти.
---
Искаме промяна в живота, но не вярваме на политиците си.
Искаме любов, но не вярвамена тези, които трябва да вярваме. Не вярваме и на Бог, но името Му е постоянно в устите ни.
---
Чакаме да бъдат наказани тези, с които ние от столетия се самонаказваме - политиците.
---
Свободно развитие на личността! какъв цинизъм на мисълта! Тези, които са издирвани от МВР да не би да са се развили под натиск?
---
Днешното съвремие е истерия по всичко отминало старо време на управленския идиотизъм на комунистите.
Това е така, защото техните отрочета, които ни управляват сега, излязоха по-некадърни от тях.
---
Всеки опит за надигане на народа е обречен на провал, защото бунещите го са бушони в таблото на владстта.
---
Всички търсим истината така, както онзи, който търсил дървото в гората.
---
Съвременната ни култура е едва на около 300 години. Варварството ни съпътства от зората на нашето съществуване. Няма как култура и дух да вървят ръка за ръка.
---
Всеки един от нас е неосъществен Икар. А осъществените са тези, които са се докоснали до мечтите си.
–––
Идеи и думи са се хванали за гушите. Народът гледа сеири, които много пъти са го докарвали до огнен плач.
–––
Равенство в социално и културно отношение е невъзможно на земята. Но то от хилядолетие се осъществява на два метра под земята.
–––
Човекът е майстор в изобретяването на проблеми, за които харчи милиарди, за да изобретки нови.
–––
Да, майка ми е проститутка, но ми е майка! Като твоята майка, за която ти не знаеш дали и тя не е също проститутка.
–––
Бог е в нас и ние сме в Него от мига на нашето раждане.
–––
Богатите и бедните се различават по това, че първите са крали и крадат 99% повече от вторите.
–––
Технологичният прогрес е масов убиец на човешкото в човека.
–––
Доволен съм от това, което имам, но не съм доволен, че болшинството също като мен няма достатъчно за нормален живот.
–––
- Кажи ми, приятелю мой, кой знае повече: мъдрецът или глупакът.
- Глупакът, защото мъдрецът се съмнява във всичко.
- Тогава е по-хубаво да си глупак, като политиците ни, приятелю!
- Да, човече, защото аз не съм виждал печален политик! Много мъдрост, много печал!
–––––––––––––––––––
КАБУЛИ
2002 г.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kabulivarna5
Категория: История
Прочетен: 116900
Постинги: 128
Коментари: 90
Гласове: 121
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031